Påmelding og program – vårseminar og generalforsamling 2019

Velkommen til Arkivarforeningens vårseminar og generalforsamling 2019. Årets hovedtema er «Regionreformen – arkivsektoren i endring»

Dato: 25.- 26. mars 2019

Sted: Bjørvika konferansesenter, Oslo

Overnatting: Thon Hotel Opera

Tema dag 1: Forskerforbundet og Arkivarforeningen. Regionreformen – arkivsektoren i endring

Tema dag 2: Forskning i arkivsektoren – presentasjon av pågående forskningsprosjekter. Arkivarforeningens generalforsamling.

Påmeldingsfrist: 22.februar

Meld deg på her: https://www.forskerforbundet.no/om-oss/organisasjon/foreninger/arkivarforeningen/varseminar/

Program: Lenke til programmet

Reiseutgifter: Arkivarforeningen dekker reise og opphold for seminaret, men oppfordrer til å delta begge dager. Ved for mange påmeldinger vil medlemmer som melder seg på begge dager bli prioritert.

Arkivarforeningen dekker reiseutgifter på inntil 2500 kroner for deltakere fra Trøndelag og sørover, men med lenger reisevei enn 300 km. Foreningen dekker reiseutgifter inntil 3000 kroner for medlemmer bosatt nord for Trøndelag. Videre dekkes utgifter opptil kr. 1000,- for tilreisende med reisevei under 300 km. Deltakere fra Osloregionen får ikke dekket reiseutgifter. Det oppfordres til å bestille reise tidlig og på rimeligste måte.

Arkivarforeningen tar forbehold om at det kan være behov for å sette et øvre tak på antall deltakere, og oppfordrer alle til å være raske med å melde seg på dersom man ønsker å delta. Vi tar også forbehold om mindre endringer i programmet.