Påmelding og program – Vårseminar og generalforsamling 2014

Nå kan du lese programmet og melde deg på Arkivarforeningens vårseminar og generalforsamling 2014. Årets tema er Stortingsmelding om arkiv samt SAMDOK-prosjektet.

Les programmet for vårseminaret og meld deg på! Fristen for påmelding er 7. mars.

Ved påmelding: husk å krysse av for begge dagene om du skal delta på både seminardagen og generalforsamlingen. Husk også å krysse av for deltagelse på seminarmiddagen og om du trenger overnatting. Hotellovernattingen dekkes av seminaret).

Som tidligere annonsert er tiden for seminaret 1 -2. april. Stedet blir Clarion Collection Hotel Gabelshus i Oslo.

Deltagelse på seminaret og overnatting for tilreisende er gratis.

Reiseutgifter: Arkivarforeningen dekker reiseutgifter på inntil kr. 3.000,- for tilreisende med reisevei over 300 km, og opptil kr. 1000,- for tilreisende med reisevei under 300 km. Deltakere fra Oslo-regionen får ikke reiseutgifter dekket. Det oppfordres til å bestille reise tidlig og å reise på rimeligste måte.

(Arkivarforeningen tar forbehold om at man ved stor påmelding kan måtte sette et øvre tak for antall deltagere, og oppfordrer dermed om å melde seg på raskt dersom man ønsker å delta. Vi tar også forbehold om mindre endringer i programmet).