Arkivarforeningens vårseminar 2017

Årets tema: Arkivdanning og bevaring. Et samliv til besvær?

Program vårseminar 2017

Tid: 28. og 29. mars 2017
Sted for vårseminar og generalforsamling: Thon Hotel Opera, Oslo
Sted for middag: Ekebergrestauranten

Påmeldingsfrist: 28.februar

Meld deg på her:

HUSK: kryss av for begge dagene om du skal delta på både seminardagen og generalforsamlingen. Husk også å krysse av for deltagelse på seminarmiddagen og om du ønsker overnatting. Hotellovernattingen dekkes av seminaret.

Deltagelse på seminaret og overnatting er gratis for medlemmer av Arkivarforeningen. I år blir middagen for seminardeltakerne på Ekebergrestauranten. Det vil bli satt opp transport fra hotellet til restauranten.

Reiseutgifter: Arkivarforeningen dekker reiseutgifter på inntil kr. 3.000,- for tilreisende med reisevei over 300 km, og opptil kr. 1000,- for tilreisende med reisevei under 300 km. Deltakere fra Oslo-regionen får ikke reiseutgifter dekket. Det oppfordres til å bestille reise tidlig og å reise på rimeligste måte.

Arkivarforeningen tar forbehold om at man ved stor påmelding kan måtte sette et øvre tak for antall deltagere, og oppfordrer dermed om å melde seg på raskt dersom man ønsker å delta. Vi tar også forbehold om mindre endringer i programmet.

Vibeke Solbakken Lunheim
Leder, Arkivarforeningen