Arkivarforeningens vårseminar 2016

Invitasjon til Arkivarforeningens vårseminar 2016

Arkivarforeningen avholder sitt tradisjonelle vårseminar 15. – 16. mars, på Thon Hotel Opera i Oslo. Årets tema er forskning og forskningspolitikk innen arkivfaget, og strategier for privatarkivarbeid i Norge. Program vårseminaret 2016.

Vi tror årets tema vil interessere flere enn Arkivarforeningens medlemmer, og ønsker derfor å åpne seminaret også for ikke-medlemmer så langt det er ledige plasser. Det er mulig å delta en eller begge dager, til følgende priser:
• Dag 1: 750,-
• Dag 2: 750,-
• Middag dag 1: 1000,-

Det er reservert et begrenset antall rom på Thon Hotel Opera (kr. 1524,-). Disse er primært reservert Arkivarforeningens medlemmer, men kan benyttes av andre hvis det er ledig kapasitet. Utover dette må deltakerne selv ordne overnatting.

Påmeldingsfrist er 10. februar. Påmelding gjøres via lenken (husk å krysse av på ikke-medlem i Arkivarforeningen):

Påmelding Arkivarforeningens vårseminar 2016

Velkommen til vårseminaret!